Bestellen

Stap 1: Het juiste product selecteren                                 
Als u onze “product finder” gebruikt (deze is te vinden aan de rechterzijde bovenaan de pagina), zorg dan dat u de volgende autogegevens bij de hand heeft; merk, model, bouwjaar en motorisering. In sommige gevallen zijn ook de carroserie, type en/of maximum aslasten benodigd. In veel gevallen bied de getoonde kit informatie uitkomst. In alle gevallen geldt, staat uw auto, bijvoorbeeld merk of model, of specifiek, uw versie of type, er niet bij, dan is hier geen APEX® verlagingsset voor beschikbaar. 

Tip: u kunt ook via het algemene zoekveld (bovenaan de pagina), zoeken op merk, model of type.  Zo krijgt u snel en eenvoudig een totaal overzicht te zien. 

 

Stap 2: Het geselecteerde product in de winkelwagen plaatsen                                           
Zodra u uw kit geselecteerd heeft, plaats u deze met de “in winkelwagen” knop in uw winkelwagen. U kunt via de navigatiebalk bovenaan, altijd de inhoud van uw winkelwagen bekijken en/of aanpassen.  De voorraadstatus weergave per artikel wordt een aantal keer per dag ge-update. Wij streven naar een zo optimaal mogelijk voorraadbeheer, mocht er desondanks, bij de status “beperkte voorraad”, zich de situatie voordoen dat het betreffende product meerdere malen wordt besteld, dan treffen wij passende maatregelen  en stellen u zo spoedig mogelijk op de hoogte van de beschikbare opties. 

 

Stap 3: Afrekenen                                       
U kunt uw bestelling voltooien als u in het winkelwagen scherm op de knop “ga door naar afrekenen” drukt.  Het afrekenproces gaat in stappen en is zo overzichtelijk en eenvoudig mogelijk opgesteld. De verplichte velden en eenvoudige lay-out zorgen ervoor dat u niks verkeerd kunt doen of per ongeluk vergeten. 

Tip: Bestelt u eenmalig? U kunt bij ons ook bestellen zonder een account te hoeven aanmaken! 

 

Stap 4: Bestelling plaatsen 
Indien u bij stap 6 van de afrekenmodule bent aangekomen, en u uw bestelling heeft gecontroleerd, drukt u op de knop “Plaats bestelling”. 

 

Stap 5: Bestelling verwerking                                 
Alle bestellingen worden door een medewerker van APEX® handmatig gecontroleerd en verwerkt. Na deze controle krijgt u van ons een bestelbevestiging per e-mail, waarin wij u de ontvangst van de bestelling bevestigen.                  

 

Stap 6: Communicatie over uw bestelling 
U wordt tijdens het proces tot aan de levering een aantal maal per e-mail op de hoogte gesteld van de status van uw bestelling. 

 

Stap 7: Verzenden                       
Wij versturen normaliter de zendingen in samenwerking met de DPD. Mocht er een palletzending bij zitten, kan er worden uitgeweken naar een expeditiebedrijf. Zodra uw bestelling ons magazijn heeft verlaten, krijgt u een verzendmelding per e-mail met daarin het Track & Trace nummer vermeld. De meeste pakketten die wij versturen worden binnen 2 werkdagen geleverd. 

Tip: houdt u bij het plaatsen van uw bestelling rekening met het weekend (zondag) en/of feestdagen?